Consultanta in fidelizarea clientilor

fid-clientiPrin serviciul de evaluare a situatiei curente a gradului de fidelizare a clientilor vom putea analiza ce anume nu functioneaza la parametri doriti in prezent si iti vom putea oferi recomandari pentru optimizarea relatiei cu clientii tai, astfel incat aceasta sa reziste pe termen lung.

Motivele pentru care clientii uneori se indreapta catre alti furnizori sunt multiple. In majoritatea cazurilor insa, putem sa ne mentinem clientii daca tinem cont de cateva aspecte cheie care, uneori, par nesemnificative, dar pot face o mare diferenta si tin doar de noi, reprezentantii companiei. Sunt lucruri marunte, de bun simt, insa din diverse motive uneori ne scapa si nu le luam in seama. Daca le constientizam, pot avea un impact semnificativ asupra gradului de fidelizare a clientilor nostri.

Analiza noastra va avea la baza o serie de intrebari care ne vor ghida in a identifica de ce clientii companiei tale au tendinta sa plece. Aceste intrebari sunt impartite pe o serie de categorii, iar fiecare dintre acestea ne vor ajuta sa intelegem in detaliu mici aspecte care, impreuna, cauzeaza mari dezamagiri in relatia cu clientii.

Workshop de fidelizare a clientilor

In cazul in care nu doresti neaparat o analiza specifica a gradului de fidelizare a clientilor tai dar doresti totusi sa afli cateva “trucuri” care consideri ca ti-ar putea fi de ajutor in relatia cu clientii tai, atunci te putem sustine cu un workshop general pe aceasta tema.

Workshop-ul va prezenta cateva aspecte generale si recomandate pentru o relatie eficienta cu clientii. Participantii vor fi invitati sa propuna idei, sa prezinte abordarile pe care le folosesc in prezent si sa identifice elemente pro si contra la aceste abordari. De asemenea, vor fi provocati sa se gandeasca impreuna la solutii pe care ei le considera ca fiind cele mai eficiente.

Contacteaza-ne

Daca vrei sa afli mai multe detalii sau iti doresti o colaborare cu noi, contacteaza-ne aici >>